Ek mis jou maar net vandag

jou vroee oggend fluister het my altyd wakker gemaak
die skoonste daglig het in geskyn deur my ruit
jou oe flikker deur my brein en dan flikker dit weer uit

ek het gister skoenlappers gevang met my kaal hande
sodat jou siel in my palms kon insink, simpel né?
die soet donder storms het gedryf oor die lusern lande

ek het myself in alkohol oseane gaan verdrink
toe ek sien hoe die bloeisels na die grond toe sweef
ek is jammer, maar ek kon dit net nie vat dat ons dit nie saam beleef

die swart pakke en rokke het die hele tuin vertrap,
jy moes hulle gesien het met al hulle "pragtige" woordjies
toe hulle weg is het ek die blomme en die klippe alleen gepak

ek het jou favourite armbande self begrawe in die boorde
sodat daai ou vrou wat altyd agter ons in die kerk sit,
jy weet die een met die blou hare en kalkoen akkoorde,
nie dit kom vat vir "charity" of een of ander ding nie

ek wou maar net se ek is nie kwaad nie
dis tog immers nie jou skuld gewees nie,
maar ek wonder maar net hoekom jy na as en roet gryp
terwyl hier nog vure brand?

Jammer, ek mis jou maar net vandag.


© Niel De Waal Meiring