Miskien het ek net hartseer geproe

ek het heel nag wakker gebly saam met jou
en die son sien opkom uit die maag van die honger see
wat my lyk gesoek het, maar my uitgespoeg het,
want ek het seker net hartseer geproe

ek rook n sigaret vir breakfast
en my drink blik-beker-rooibos-tee
ek weet nie meer wat waar of waar ek is nie
as jy maar net vir my die waarheid kon gee

ons ry vroeg die oggend huistoe
daar stap geel blom velde verby die ruit
die koue oggend lug kruip deur die skrefie in
en die kanker asem dryf uit

die grafstene staan 'n duisend verdiepings hoog
soos die stad nader kom aan ons slow-motion masjien
en ek dink, as ek net die kar se backseat kan oorleef
dan sal alles fine wees, miskien

daar sluip 'n taxi verby ons, gelaai met werkers
“Dis vroeg, hulle wens seker hulle was nog in die bed”
dis die eerste woorde wat jy sé met jou oe in die spieeltjie
vandat jy my hart in die koue see gegooi het

maar die see sal hom uitspoeg en ek sal
met een van daai metal detectors moet gaan loop
een wat gemaak is vir gebreekte harte
en hom weer moet vind en heel maak of 'n nuwe een moet koop

ek sal hom weer moet wegsteek van my vriende
ek sal weer al die stukkies moet saam gom
laat aand onder my bedlampie se vaal lig
en hoop en bid dat hy weer sal regkom

as ons stop sal ek uitklim en wegloop sonder om terug te kyk
en my trane hou tot ek in my kamer sit op my bed
en jy sal nooit weet nie, jy sal nooit daai plesier he nie
jy sal dink ek is spesiaal en sterker as wat jy gedink het,
maar daar loop klaar trane oor my wange agter jou rug
en jou vriendin het nou gesien dat ek my glimlag laat rus
toe sy my vra vir 'n light met haar patronizing kyk
en daai bitch sal vir jou vertel sodra ek uit die kar uit is

ek het eenkeer vir haar gese hoe bly ek is ek het
jou ontmoed deur haar, maar ek dink sy was spyt
ek was maar net nice met haar vir jou
gee net my light terug en los my uit
gee net my lig terug en los my uit
as jy net uit my kop uit kon dryf
dan sou ek nou kon fine wees, miskien
dan sou ek kon ophou skryf, miskien

ek het seker net hardseer geproe
vir jou mond en jou hart en jou siel
ek het seker net hartseer geproe
ek dink nie jy dink ook so nie, maar miskien


© Niel De Waal Meiring