Sonskyn Oggende & Sterwende Gedagtes

Deel I 
ek mis my sonskyn oggende
my soetste vriendin van die nag
die heilige oomblike van kindertyd
toe ek nog blink en skoon was

jy weet ek sou nooit inpas
in die wereld wat jy in wil leef
miskien is dit hoekom jy daar is
en ek swerwe op my vergeet

Deel II
koue lug wat saggies op my skouers kom lé
en al my sterwende gedagtes nog een keer kom fluister
soos hoekom jy jouself doodmaak in jou vriende
en net sal luister na my wanneer dit jou pas
dat ek jou beste vriend is net wanneer dit jou pas

Deel III
bring baie boeke as jy weer by my kom kuier
dan sal ons sit en lees op die stoep in die son
en rooiwyn drink uit koffie bekers

as jy weer kom kuier sonder die groot groen glase
onthou net die fotos en die dele van my bundel
wat jy uitgeskeur het omdat dit oor jou was

en as jy weer kom kuier, as dit die moeite werd is
onthou net asseblief van die dinge wat jy vandag gesé het
toe ek sé ek mis my sonskyn oggende en my sterwende gedagtes


© Niel De Waal Meiring