Tussen die kaal bome se swart skaduwees. ('n Advertensie in die hoekie vir eensames)

Iiemand wat altyd aan my kant is as die dae te lank en grys raak
wanneer die laat middag son verwaai word deur die koue winter wind

iemand wie ek kan vertrou met al my diepste gedagtes en vrese
vir wie ek kan vertel van al die dae van my lewe wanneer ek iemand gesoek het

iemand wat nie omgee waarna ek luister of met wie ek vriende is nie,
wat saam met my kan lag oor dinge wat ek soms dink net ek verstaan

iemand vir wie ek alles wat ek het kan gee sonder om dit terug te verwag
sonder om bang te wees dat dit alles teen my gebruik sal word

iemand wat my kan vashou wanneer ek dit nodig het om aan te hou asem haal
en wie ek kan vashou wanneer dit te koud buite of binne-in geraak het

iemand wat verstaan wat ek bedoel selfs al is dit net 'n beweging van my oe
in 'n groep van duisende oe en honderde stemme wat skree om gehoor te word

iemand wat vir ure saamet my kan kyk na hoe die wasgoed waai op die draad,
wat net kan lé en luister na die oseaan wat stadig asem haal met elke golf

iemand om my trane af te vee en my te laat glimlag met rooi gehuilde oe
as die dae te lank en grys raak tussen die kaal bome se swart skaduwees


© Niel De Waal Meiring