Tweede brief vir my vriend die duiwel (Circa 2007)

ver van die voor stoepe van Oranjezight se apartheid konings
af verby die resevoir net na jy kamp straat gekruis het
daar in my baksteen sardien blik stapel
sit ek en verraai myself met 'n glasie rooi

omring met die dinge van my jeug wat nou
nogsteeds saam met my toer in my twintigs
soos my eerste kitaar en my oom se plate speler
en 'n foto van my en my suster op die plaas toe ons klein was

en ek hoop jy onthou toe ons
belowe het om nooit groot te word nie
toe wat ek nou skryf – hier – nie net sentimentaliteit was nie
toe jy geglo het dat dit kan alles waar wees

ja, my ou vriend soos die lowercase bybel ook sé:
"die dinge van n kind moet jy laat staan"
maar ek glo nogsteeds tussen deur my droee trane
aan iets meer as net 'n koue glimlag 
en 'n handskud en 'n "wat doen jy nou deesdae?"

maar seriously "wat doen jy nou deesdae?"


© Niel De Waal Meiring