'n Brief vir my ou vriend die duiwel

Ons het groen tee gedrink
uit die bruin lyn koppies van jazz
en tot vroeg in die oggend wakker gebly
vir mekaar antwoorde gesoek

met die geur van musiek in die kaneel strate
was die somer besig, warm en sonder trane
en ek het gedink dit was soos in my ouers se jong dae
Met my ma se oe in die spieel en my pa se voetstappe in die parke

Daar was oorlog liedere wat geneurie het
in die mooiste franse melodiee
selfs al was daai oorlog al jare lank verby

Die asbakke het oorgeloop
met gister se kuiergaste en ons het gelag
vir ons vrese van die toekoms

Ek is seker jy onthou dit seker anders as ek,
maar ek weet dit was vir jou ook toe beter
toe ons daar gewoon het langs die palmboom

my ou vriend die duiwel
jy weet wat het gebeur met ons
daar was 'n regte duiwel wat ons moes laat stry

die trane moes loop
ons moes verkillende pole wees
die winters van verlange moes kom

vir jou, meeste van die tyd,
maar vir my die meeste
as jy maar net geweet het hoe moeilik dit was


© Niel De Waal Meiring