'n Std 4 Gebed (1993)

Die volgende is nie 'n gedig nie. Dis 'n gebed toe ek hulle nog neergekryf het in my dagoek. Ek het dit slegs verander op plekke waar dit nie sin gemaak het nie, omdat ek so baie spel foute gemaak het in Std 4. 

Liewe Jesus vergewe my asseblief, ek het die bal wat my oupa vir my suster gekoop het aspris in die rose in gegooi.

Ek is baie jammer daaroor en nie net omdat ek pak gekry het nie.

Ek wou net lelik wees omdat ek uit die beker met die hasies op wou sap drink en sy het dit eerste uit die kas gehaal. Ma het gesê dat omdat sy dit eerste gehad het kon sy dit gebruik.

Dit het my kwaad gemaak en toe gooi ek die bal in die rose. Jammer.

Liewe Jesus, dankie vir my ma en my pa en dat ons kos en klere het. En 'n huis.

Wees asseblief saam met die arm mense vanaand.

En wees asseblief saamet Susan wat vandag opgehou stryk het en vir my aftersun aangesmeer het omdat ek so bruin soos sy wou wees. Ek het gebrand en nou lyk ek soos 'n kreef en ek dink ek gaan afdop.

Liewe Jesus dankie vir daai nuwe Mandela oom wat al die mense so gelukkig maak met sy gedansery en snaakse hemde. Hy lyk asof hy baie mense baie bly maak. My Oupa lyk nie of hy baie van hom hou nie, maar hy sê dat ten minste kan hy mooi dans.

Vandag in geskiedenis klas het Mnr Turner vir ons laat teken. Ons moes vir die land 'n nuwe vlag teken! Hy het gesê dat daar is mense wat nie hou van hoe die vlag nou lyk nie.

My vlag het druiwe korrels vir die Kaap, 'n Ossewa vir Transvaal, Mielies vir die Vrystaat en Dolfyne vir Natal opgehad.

Mnr Turner het gesê dat dit lyk vir hom mooi, maar dat hy nie weet of ander mense daarvan gaan hou nie. Ek het gedink hy is net simpel. Was dit lelik liewe Jesus? Dit was seker. Ek is Jammer.

Liewe Jesus maak my asseblief slim sodat ek goed kan doen in my toetse en my eksamen wat oppad is.

Sodat ek beter as 'Jakoobis' kan doen in die geskiedenis toets môre.

O ja, en dankie vir tamatiesous, liewe Jesus. Dis die beste!

Amen.

(Volgens my dagboek het ek beter as Jacobus gedoen in die toets. Ek het sewentien uit twintig gekry en hy het sestien gekry, maar Marina het negentien gekry. My neus het afgedop. Vir aandete die volgende aand het ek melk uit die 'hasie-beker' gedrink en tamatiesous op my tjips geëet.)


© Niel De Waal Meiring